11th of September

Everything :D !!!No posts will count!!

Moderator: Network Admins

Postby SAM 453 » Sat 4. Nov 2006, 06:00

Aber das ist doch nicht runter putzen :roll:

Geld ist gut sagst du, ja wenn man welches hat und auch dann nicht.

Wegen Geld passiert das doch alles.

Geld ist das was Menschen dazu bringt Dinge zu tun die sie sonst nicht tun würden.

Ja auch Fanatischer Glauben ist ein riesen Problem. Aber warum sind die denn so fanatisch ?

Weil jemand sagt das ist gut was ihr da macht, und warum sagt man den Leuten das, weil sie macht und Geld gierig sind.

Essen gibt es genug auf der Welt, das stimmt aber leider haben nicht alle
was zu essen.
Auch in deutschland Hungern jeden tag Menschen, und eben auch immer wieder Kinder.
Das Darf nicht sein !!

Und jetzt kommt wieder die Zeit die gerade für diese Menschen sehr hart ist.
Stellt euch mal vor , ihr seht Leute beim Geschenke Wett kaufen, und ihr selbst habt hunger und wisst nicht wann ihr das nächte mal was zu essen bekommt.

Mich macht sowas einfach nur traurig.

Aber jeder kann helfen das zu ändern, ich z.B. kauf keine Weihnachts Geschenke. Und ob ihr es glaubt oder nicht ich gebe das Geld was ich sonst ausgegeben hätte denen die es wirklich brauchen.

Oh wir weichen von thema ab. ^^

Zum 11. September noch was, ja das war schrecklich und zwar alles das was passiert ist und das was danach passierte.

Aber es gibt noch mehr elend auf der Welt.

Und nicht jeder Ami ist ein Mörder und nicht jeder Moslem ein Terroist.......

Bye Sam453

--sorry das ich so abgewichen bin--
Wir haben zusammen gelacht, zusammen geweint. Zusammen gelebt, zusammen geträumt, zusammen gelitten, zusammen gefeiert..........und wir werden auch zusammen sterben !! Wenn man erstmal weiß wohin man gehört und zu wem ist alles andere kein problem mehr.....
SAM 453
Honorary Member

Postby Janin20 » Wed 8. Nov 2006, 08:54

Und auch ein Weltverbessere ist hier, na dann ist ja alles da was man braucht.

Der 11.Sep. war scheiße ja, aber das leben geht weiter.

Und die spinner von Terroristen machen sowiso was sie wollen.

Man kann da nichts gegen tun und ende, und wenn es uns trifft dann trifft es uns eben.

Was solls.......

@Sam453 Ich finde Geld toll und ich hab auch kaum welches, aber ich liebe es. :D
Hoffnug ist etwas an was sich die Schwachen klammern.
Hoffnung und glauben sind nichts wert, wenn man sich nicht nimmt was man will, wird man auch nie was haben.
Janin20
Jam Pony Messenger

Postby Bellerophon » Thu 30. Nov 2006, 00:21

Was mich erschreckt ist, dass diese Terroriten nicht in diesem Sinne spinnen !
Die glauben ja fanatisch an ihr Ziel so viele "Ungläubige" wie möglich mit in den Tod zu reißen, um damit selbst in den Himmel zu kommen. Gegen solche Fanatiker ist man machtlos, da denen es nichts ausmacht, ihr Leben für ihrem Glauben und ihr Ziel zu geben. Die haben nichts zu verlieren und genau das macht sie so gefährlich !
Was man vielleicht doch dagegen tun könnte ... Georgy, schmeiß denen mal ne Atombobe auf den Schädel *Sarkasmus*
Ich schätze mal, dass unsere Generation in ein paar Jahrzehnten immer größere Probleme damit haben wird... ich habe einen Artikel gelesen, bei dem ist mir die Kinnlade runtergeklappt (auch wenn der sehr überzogen dargestellt war, denke ich mal, dass in ein paar Punten dennoch ein Körnchen Wahrheit drin steckt) Ich bete, dass so etwas nie wieder passiert, befürchte aber und gehe davon aus, dass es noch schlimmer kommen wird....
Wer die Dummköpfe gegen sich hat, verdient Vertrauen
Jean Paul Satre

This has been a streaming freedom video bulletin. Peace. Out.
Bellerophon
Manticore Squad Leader

11. september

Postby Beatron » Thu 3. May 2007, 20:59

hey leute, will nur mal meine Meinung mit reinbringen, also mein daddy, saß bis vor kurzem noch tag und nacht vorm pc, kennt alle verschwörungstheorien in und auswendig :)

Ne, also im ernst, ich hab zu dem Tag wahrscheinlich ne andere Einstellung wie ihr, aber eins kann ich euch sagen, so, wie das fernsehen den tag dargestellt hat war er auf keine fall!
Die Türme sind auf keinen Fall durch den Einschlag der Flugzeuge eingestürzt, da gibt es mindestens 1000. Videos die das gegenteil beweißen, aber einen Beweiß dafür das es durch den Aufprall einen Flugzeuges zusammengestürzt ist, kann man ausschließen, auf jedem Video sieht man z.b das austreten von sogenanntem Termit, das selbst die stärksten Stahlpfeiler zum schmelzen bringt, ausserdem sieht man bei genauerem Hinsehen austretende explosionen, die während dem einsturz zu sehen sind...
Außerdem kann kein Passagierflugzeug in das Pentagon geflogen sein, weil das loch mindestens DOPPELT so klein ist wie das Flugzeug spannweite haben sollte....
Ach, und den plötzlichen einsturz von WTC 7, da hört man auf Aufnahmen von funkgesprächen die wörter Pull it, und man sieht auch die Sprengung, weil das gebäude eigentlich keine schaden genommen hat, aber leute, jetzt frag ich mich, haben die noch schnell ein sprengkomando geholt, oder was ist da passiert, ich meine, hey in deutschland braucht man für die Vobereitung für so eine tolle exakte sprengung mindestens 2 monate...
Bildet eure eigene Meinung, wehn die beweiße interessieren, mich fragen, kann euch videos und bilder geben...

LG Beatron

Dark Angel 4ever!!!
Beatron
Jam Pony Messenger

Postby Saahm23 » Thu 3. May 2007, 21:49

Also was das Pentagon zumindest angeht da stimme ich mit dir über ein das es da kein FLugzeug gewesen kein kann. Wohl eher was anderes Raketenmässig oder was weiß ich.
Saahm23
Network Admin

Postby Bellerophon » Thu 10. May 2007, 12:58

interessante Theorie - die Beweise würden mich wirklich interessieren ^^ - kannste mal Links posten ? *g*
Wer die Dummköpfe gegen sich hat, verdient Vertrauen
Jean Paul Satre

This has been a streaming freedom video bulletin. Peace. Out.
Bellerophon
Manticore Squad Leader

cry

Postby hedghehog » Wed 16. May 2007, 19:33

In all wars(wars that can be stoped) inocent are the ones who get hurt.Their death didnt help islam or anybody it just left their familys without the loved ones :cry: :cry:
hedghehog
Transhuman

Postby nova[dsm] » Sat 8. Sep 2007, 17:00

thuesday will be the 6th birthay of the 11/09/01.

Do you think that al-Quaida will do another terrorist attack?
Nova

Image
Image
nova[dsm]
Cyberjournalist

Postby jondy09 » Sat 8. Sep 2007, 18:00

Not sure, but it was SOOOO stupid for Bin Laden to release another tape :roll: how could it not help the pro-war side? It just proves that they hate the western world, I mean "if you don't end the war we will"??? Sounds like a threat to me! It will only hurt him in the end I think....
NEW CHAPTER

http://www.fanfiction.net/s/3763434/1/C ... he_Damned- AU 2009: After a failed escape attempt the remains of unit 12 are hauled off to Psy-ops each emerges as the 'perfect soldier'. It's about their struggle to regain their humanity after the horrors of Psy-ops...review! 3 chapters up!
jondy09
Psy-Ops

Postby moonlitestar » Sun 9. Sep 2007, 03:32

Edit: Whoops, I just realized most of the posts here are german...

Eh, in the previous years, the videos haven't led to any real harm, have they? I know it's not the first time a video was released, and after all those warnings, has anything happened? Nothing major in the US, although I can't say the same for those abroad. We still have hostage situations, still have fighting.

That doesn't mean we shouldn't watch out for attacks, but the video is meant to scare us and keep us on our toes...and perhaps remind America that we're still at war.

You brought any interesting point up though, Jondy. Not to be paranoid or anything, but there are those conspiracy theories, and I'm sure they'd just say that perhaps the video was made by the govt to keep us in the war. So many of us are against it that it makes it impossible to win the war without support. Propaganda tool. Wasn't it first released by the CIA...?

-shrugs- I'm so detattached from the whole situation...perhaps because I don't know anyone directly involved in the war, but I know of people who know people who are fighting overseas. Still, I haven't ruled out many theories either...

As much as the war is real, with real people dying, who do have my sympathies and support, I can't help but wonder if there's more to the story than we as the public know.
moonlitestar
Manticore Squad Leader

Postby jondy09 » Sun 9. Sep 2007, 03:40

*nods* don't know so much either... are we fitting into the typical apathetic american youth? (different discussion I know) But yea, the timing was really bad on his part, and your right about there always being theats and so far nothing's come of them... but I think it makes some people nervous.. which is the point I guess.... Maybe there is something more, but what? My thoughts on teh CIA making the tapes... it doesn't make sense because at first it was bad for them right? like a slap in the face "hahaha, I'm still out here and you can't catch me" *shrugs* I'm detached from it to even though my dad lost some friends but I never met them or knew anything about them...
NEW CHAPTER

http://www.fanfiction.net/s/3763434/1/C ... he_Damned- AU 2009: After a failed escape attempt the remains of unit 12 are hauled off to Psy-ops each emerges as the 'perfect soldier'. It's about their struggle to regain their humanity after the horrors of Psy-ops...review! 3 chapters up!
jondy09
Psy-Ops

Postby moonlitestar » Sun 9. Sep 2007, 04:11

I wouldn't say I'm part of the typical apathetic american youth. The typical apathetic american youth would be unaware of what was going on, and uninformed. We're informed, but we don't care. Slight difference. ;) I personally never agreed with the war, even when there was much support for it. I saw it as one country dominating another. Now that our troops our there, we still should support them, but all in all, even the troops know most of America is against the war, and the morale can be unstandably low as a result. Few support the causes of the war, but we all still have to support our troops. Hard situation.

CIA making the tapes: I honestly don't think it can be any worse than our current situation. It may make the US look bad for having not ended the war, but everyone knows this war hasn't ended yet and that he still hasn't been found. All it is is a reminder of that fact. If you think about it, most of America is against the war. They don't care whether or not he is found. They just want to get out of Iraq. By showing a video from him, it reminds the people the *reason* why we entered the war in the first place. Perhaps to remind us why we should *stay* there...There's speculation the Osama was fabricated as a bad guy just so that we would have an objective for winning the war...

Somewhat off topic, but 1984 is a good read...Read it before?

Heh, let's say...Dark Angel has also led me to think about psychological warfare/propaganda/media control/etc. While I don't support the many conspiracies out there surrounding 9/11, I don't rule them out either. I'd just like everyone to think a bit before you believe everything you see on the media...

My current views on the war: I personally think we should finish what we started, but I don't see it happening without huge costs.
moonlitestar
Manticore Squad Leader

Postby jondy09 » Sun 9. Sep 2007, 04:21

I agree about finishing what we started... I read 1984 for school this summer! And I wrote a paper on it last week! And in Gov (the class I read it for) we read an article about government created news reeels that the stations play, sometimes without even saying the government made them... and one of my reviews said my fic had a 1984 feel to it...
ASHA: Uh, it's the S1W, and they would never do anything like that. But, I mean, come on. You can't believe anything on the government news anyway, right?
NEW CHAPTER

jondy09
Psy-Ops

Postby moonlitestar » Sun 9. Sep 2007, 04:50

heh, I referenced 1984 because in that book, they kept their citizens believing there was a war to be fought to keep them "united" in spite of the dreary conditions. The existence of the Big Brother figure is also questionable. :D

I do remember seeing that review about 1984, heh. I read 1984 when I was in 10th grade, along with Farenheit 451. Good reads. :D Manticore is comparable to 1984 though...1984 was dark...and all about how the people in power manipulated the thoughts/minds of the weak so that they would do their bidding.
moonlitestar
Manticore Squad Leader

Postby jondy09 » Sun 9. Sep 2007, 05:05

I read Farenheit 451 (like 452...randomness) in 8th grade.. can't remember much, guess I could use a transgenic memory, something about books being burned and lots of people commiting suicide and the main character being sought by the gov. for saving a book or something... the whole newspeak thing in 1984 is really interesting, the concept that without the words to express it you can't even convieve the idea...
Last edited by jondy09 on Mon 10. Sep 2007, 19:34, edited 1 time in total.
NEW CHAPTER

jondy09
Psy-Ops

PreviousNext

Return to Offtopic